چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

خرید محصولات صنعتی در تجارت گرام

تعریف صنعت چیست؟
اگر بخواهیم صنعت را که در بردارنده عرضه معادله اقتصادی است تعریف نماییم باید گفت که صنعت شامل بنگاه های اقتصادی زیادی می باشد که برطرف کننده نیاز های یک بازار است . البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که صنعت را می توان بر اساس نیاز و یا محصولات نیز تعریف نمود. شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات صنعتی اینجا کلید نمایید.
طبقه بندی محصولات صنعتی چگونه است؟
بر پایه دو مقیاس نحوه استفاده از محصولات و مقدار پول خرج شده در فرایند تولید به مواد اولیه و قطعات منقسم می شوند مواد اولیه و قطعات تشکیل دهنده محصولات صنعتی را خریداری می نمایند و آن ها را برای تولید و تشکیل یک محصول صنعتی دیگری به کار می برند و استفاده می نمایند اما مواد اولیه و قطعات را نیز می اتوان به دو دسته ی خام و ساخته شده تقسیم نمود.
مواد اولیه خام
این دسته خود به دو دسته محصولات کشاورزی و محصولات طبیعی تقسیم می شوند. محصولات کشاورزی از طریق واسطه های فروش که محصولات تولید شده را خریداری می نمایند و آن هار ار در درجه های مختلف در انبار ها نگه داری می نمایند و به فروش می رسانند.
محصولات طبیعی
اما محصولات طبیعی به صورت عمده فروخته می شوند و تولید کنندگان این محصولات خود کار های بازاریابی و فروش محصولات خود را انجام می دهند و محصولات تولیدی خود را به صورت مستقیم به کارخانه ها و بازارهای مورد نظر می فرستند. به این دلیل که مصرف کنندگان به محصولات تولیدی طبیعی یاز مبرم دارند معمولا قرارداد های بلند مدت بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان یک امر عادی می باشد.مصرف کنندگان مواد طبیعی در مقایسه عرصه کنندگان مختلف، دو عامل قیمت و ارسال به موقع و قابل اطمینان را مد نظر قرار می دهند.
در تقسیم بندی بعدی
میتوان مواد صنعتی را به ماده اولیه و قطعات اولیه تقسیم می شود.
استفاده از ماده اولیه بعد از ساخت آن امکان پذیر است. به عنوان مثال: آهن به فولاد و نخ به پارچه تبدیل می شوند به دلیل استاندارد و همگن بودن مواد اولیه، خریداران در ارزیابی های خود به دو عامل قیمت و قابلیت اطمینان کالا توجه می کنند. قطعات اولیه به صورت مستقیم در تولید محصول نهایی استفاده می شوند و خریدار تغییری در آنها ایجاد نمی کند
برای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات صنعتی و هم چنین خرید محصولات صنعتی اینجا کلیک نمایید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.